Жалобы и предложения

Аватара пользователя
Alja
Кот тусовочный
Сообщения: 442
Зарегистрирован: Вт окт 28, 2008 11:23

Re: Жалобы и предложения

Сообщение Alja » Пн май 11, 2009 9:06

ncux писал(а):
Alja писал(а):Хотела заказать угловой туалет...
Выбрать цвет-не дает! Только классический или яркие... Но именно ЦВЕТ тот который я хочу, выбрать нельзя.ВОПРОС-
Вы тогда привозите все цвета и выбираешь какой нужен? Или звоните?В ообщем , надеюсь, что праильно объяснила :oops:
Передала выбор цвета, теперь можно выбрать конкретный цвет.
Класс :druzja:
Скоро закажу.... Хочу побольше набрать... продумать надо все.. :super:

Аватара пользователя
Severe
Кот мурчун
Сообщения: 512
Зарегистрирован: Вс ноя 30, 2008 16:39

Re: Жалобы и предложения

Сообщение Severe » Сб авг 22, 2009 1:09

Скажите, а заказать и просто зайти к вам забрать нельзя?.. Как-то с этой доставкой... Я не планирую сразу много, мне вот сейчас мелочи нужны, они и на 10 латов-то не тянут. Это пока, конечно :) Мне заехать, например, гораздо проще и быстрее, чем курьера ждать. Совсем нельзя?

Аватара пользователя
Tess
Кот-фотограф
Сообщения: 3810
Зарегистрирован: Вс сен 24, 2006 12:24
Откуда: Рига
Контактная информация:

Re: Жалобы и предложения

Сообщение Tess » Сб авг 22, 2009 8:24

Severe писал(а):Скажите, а заказать и просто зайти к вам забрать нельзя?.. Как-то с этой доставкой... Я не планирую сразу много, мне вот сейчас мелочи нужны, они и на 10 латов-то не тянут. Это пока, конечно :) Мне заехать, например, гораздо проще и быстрее, чем курьера ждать. Совсем нельзя?
на сколько я знаю, можно заехать и к ним :)

Аватара пользователя
Severe
Кот мурчун
Сообщения: 512
Зарегистрирован: Вс ноя 30, 2008 16:39

Re: Жалобы и предложения

Сообщение Severe » Сб авг 22, 2009 9:14

Было бы хорошо :) В понедельник позвоню им и скажу о результатах.

Аватара пользователя
ncux
Кот мурчун
Сообщения: 560
Зарегистрирован: Вт сен 12, 2006 19:50
Откуда: Рига
Контактная информация:

Re: Жалобы и предложения

Сообщение ncux » Пн авг 24, 2009 12:30

Severe писал(а):Скажите, а заказать и просто зайти к вам забрать нельзя?.. Как-то с этой доставкой... Я не планирую сразу много, мне вот сейчас мелочи нужны, они и на 10 латов-то не тянут. Это пока, конечно :) Мне заехать, например, гораздо проще и быстрее, чем курьера ждать. Совсем нельзя?
Заезжать было можно раньше, но т.к. находимся мы далеко, постоянно на складе никого нет и были случаи когда человек просто не приезжал, то такую возможность мы убрали. Если вам очень очень надо, то можно договориться лично :mrgreen:
:shock: Mur.lv - Заходите, открыто! :shock: Ak. M. Keldiša 11, Rīga! :shock:

Аватара пользователя
Severe
Кот мурчун
Сообщения: 512
Зарегистрирован: Вс ноя 30, 2008 16:39

Re: Жалобы и предложения

Сообщение Severe » Пн авг 24, 2009 14:23

Ну, как "очень"... Я не нашла, где в Риге продавался бы корм Felidae, как у вас :) Не очень хочется покупать большую пачку, но маленьких тем более нигде нет. Вот. Но всё равно получается до десяти латов :( Может, Вы на выставке какой будете, или ещё как?.. Или просто подскажете, где мне его найти? В ближайшие две недели хотелось бы...

Аватара пользователя
ncux
Кот мурчун
Сообщения: 560
Зарегистрирован: Вт сен 12, 2006 19:50
Откуда: Рига
Контактная информация:

Re: Жалобы и предложения

Сообщение ncux » Чт авг 27, 2009 17:29

Жалобу решили, предложение принято!
Кому надо - обращайтесь :-)
:shock: Mur.lv - Заходите, открыто! :shock: Ak. M. Keldiša 11, Rīga! :shock:

Sise
Кот тусовочный
Сообщения: 408
Зарегистрирован: Вт сен 12, 2006 12:00
Откуда: Riga, Pardaugava

Re: Жалобы и предложения

Сообщение Sise » Ср сен 02, 2009 20:42

Sveicināti,
Paldies Jums par pasūtījumu internet veikalā Mur.lv
Mūsu operators sazināsies ar Jums, kad tiks noskaidrota pasūtīto preĨu esamība noliktavās.
Ienākot savējā Profilā, Jūs varat pārbaudīt sava pasūtījuma statusu.

Ja Jums radās kādi jautājumi sakarā ar Jūsu pasūtījumu, lūdzu rakstiet mums uz info@mur.lv, skype: Mur.lv vai zvaniet pa tālr. 25524090

Jūsu pasūtījuma apstiprinājums:

Pasūtījuma numurs #200000208 (paveikts: 2009. gada 2. septembris)
Piegādes adrese: Apmaksas iespējas:

T: 29840370 Bankas pārskaitījums
ŠŸŠ¾ŃŠ»Šµ ŠæŠ¾Š´Ń‚Š²ŠµŃ€Š¶Š´ŠµŠ½ŠøѸ Š´ŠµŃ‚Š°Š»ŠµŠ¹ Š·Š°ŠŗŠ°Š·Š° Š¼Ń‹ Š²Ń‹ŃˆŠ»ŠµŠ¼ Š²Š°Š¼ Š²Š°Š¼ счёт Š´Š»Ń¸ Š¾ŠæŠ»Š°Ń‚Ń‹ Š½Š° Š²Š°Ńˆ Šµ-Š¼Š°ŠøŠ».

Šādu pasūtījuma apstiprinājumu saņēmu uz savu e-pastu. Sakiet, kā lai to apmaksāju :bojusj: Kā lai atšifrē bankas rekvizītus :eyepopping:
Последний раз редактировалось Sise Чт сен 03, 2009 19:10, всего редактировалось 1 раз.
Изображение

Аватара пользователя
ncux
Кот мурчун
Сообщения: 560
Зарегистрирован: Вт сен 12, 2006 19:50
Откуда: Рига
Контактная информация:

Re: Жалобы и предложения

Сообщение ncux » Ср сен 02, 2009 21:51

Sise писал(а):Sveicināti,
Paldies Jums par pasūtījumu internet veikalā Mur.lv
Mūsu operators sazināsies ar Jums, kad tiks noskaidrota pasūtīto preĨu esamība noliktavās.
Ienākot savējā Profilā, Jūs varat pārbaudīt sava pasūtījuma statusu.

Ja Jums radās kādi jautājumi sakarā ar Jūsu pasūtījumu, lūdzu rakstiet mums uz info@mur.lv, skype: Mur.lv vai zvaniet pa tālr. 25524090

Jūsu pasūtījuma apstiprinājums:

Pasūtījuma numurs #200000208 (paveikts: 2009. gada 2. septembris)
Piegādes adrese: Apmaksas iespējas:

T: 29840370 Bankas pārskaitījums
ŠŸŠ¾ŃŠ»Šµ ŠæŠ¾Š´Ń‚Š²ŠµŃ€Š¶Š´ŠµŠ½ŠøѸ Š´ŠµŃ‚Š°Š»ŠµŠ¹ Š·Š°ŠŗŠ°Š·Š° Š¼Ń‹ Š²Ń‹ŃˆŠ»ŠµŠ¼ Š²Š°Š¼ Š²Š°Š¼ счёт Š´Š»Ń¸ Š¾ŠæŠ»Š°Ń‚Ń‹ Š½Š° Š²Š°Ńˆ Šµ-Š¼Š°ŠøŠ».

Šādu pasūtījuma apstiprinājumu saņēmu uz savu e-pastu. Sakiet, kā lai to apmaksāju :bojusj: Kā lai atšifrē bankas rekvizītus :eyepopping:
Jūsu pārlūkprogrammā ir kaut kas ar kodējumu...tā kā ar tekstu ir viss Ok
Pasūtījumā apmaksa notiek tikai tad, kad ir noskaidroti pasūtīto preču atlikumi noliktavā un klientam ir izsūtīts rēķins apmaksai, tur arī būs visi nepieciešamie rekvizīti.
Protams, tas notiks tikai rītdien :-)
:shock: Mur.lv - Заходите, открыто! :shock: Ak. M. Keldiša 11, Rīga! :shock:

Sise
Кот тусовочный
Сообщения: 408
Зарегистрирован: Вт сен 12, 2006 12:00
Откуда: Riga, Pardaugava

Re: Жалобы и предложения

Сообщение Sise » Ср сен 02, 2009 22:30

ncux писал(а): Jūsu pārlūkprogrammā ir kaut kas ar kodējumu...tā kā ar tekstu ir viss Ok
Pasūtījumā apmaksa notiek tikai tad, kad ir noskaidroti pasūtīto preču atlikumi noliktavā un klientam ir izsūtīts rēķins apmaksai, tur arī būs visi nepieciešamie rekvizīti.
Protams, tas notiks tikai rītdien :-)
Tas ir tvnet, kāpēc no citiem es tādus tekstus nesaņemu?
Последний раз редактировалось Sise Чт сен 03, 2009 19:10, всего редактировалось 1 раз.

Аватара пользователя
ncux
Кот мурчун
Сообщения: 560
Зарегистрирован: Вт сен 12, 2006 19:50
Откуда: Рига
Контактная информация:

Re: Жалобы и предложения

Сообщение ncux » Чт сен 03, 2009 10:13

Sise писал(а):
ncux писал(а): Jūsu pārlūkprogrammā ir kaut kas ar kodējumu...tā kā ar tekstu ir viss Ok
Pasūtījumā apmaksa notiek tikai tad, kad ir noskaidroti pasūtīto preču atlikumi noliktavā un klientam ir izsūtīts rēķins apmaksai, tur arī būs visi nepieciešamie rekvizīti.
Protams, tas notiks tikai rītdien :-)
Tas ir tvnet, kāpēc no citiem es tādus tekstus nesaņemu?
Tieši tā :roll:
:shock: Mur.lv - Заходите, открыто! :shock: Ak. M. Keldiša 11, Rīga! :shock:

Sise
Кот тусовочный
Сообщения: 408
Зарегистрирован: Вт сен 12, 2006 12:00
Откуда: Riga, Pardaugava

Re: Жалобы и предложения

Сообщение Sise » Чт сен 03, 2009 11:30

ncux писал(а):
Sise писал(а):
ncux писал(а): Jūsu pārlūkprogrammā ir kaut kas ar kodējumu...tā kā ar tekstu ir viss Ok
Pasūtījumā apmaksa notiek tikai tad, kad ir noskaidroti pasūtīto preču atlikumi noliktavā un klientam ir izsūtīts rēķins apmaksai, tur arī būs visi nepieciešamie rekvizīti.
Protams, tas notiks tikai rītdien :-)
Tas ir tvnet, kāpēc no citiem es tādus tekstus nesaņemu?
Tieši tā :roll:
Saņēmu atbildi no tvnet administratora "Tas atkarīgs arī no sūtītāja epasta valodas un tā kodējuma uzstādījumiem" :-(
Изображение

Аватара пользователя
ncux
Кот мурчун
Сообщения: 560
Зарегистрирован: Вт сен 12, 2006 19:50
Откуда: Рига
Контактная информация:

Re: Жалобы и предложения

Сообщение ncux » Чт сен 03, 2009 12:05

Mēs izmantojam kodējumu UTF-8 (universālais latviešu, krievu un andļu fontiem), TVnet savukārt izmanto Windows 1257, kas ir tikai latviešu valodas kodējums. Tur arī rodās šī problēma :umnik:
:shock: Mur.lv - Заходите, открыто! :shock: Ak. M. Keldiša 11, Rīga! :shock:

Sise
Кот тусовочный
Сообщения: 408
Зарегистрирован: Вт сен 12, 2006 12:00
Откуда: Riga, Pardaugava

Re: Жалобы и предложения

Сообщение Sise » Чт сен 03, 2009 13:23

ncux писал(а):Mēs izmantojam kodējumu UTF-8 (universālais latviešu, krievu un andļu fontiem), TVnet savukārt izmanto Windows 1257, kas ir tikai latviešu valodas kodējums. Tur arī rodās šī problēma :umnik:
:-(
Изображение

Аватара пользователя
JuliaR
Кот, просто Кот
Сообщения: 8050
Зарегистрирован: Сб мар 05, 2005 13:48
Откуда: Riga

Сообщение JuliaR » Чт сен 03, 2009 15:55

Ja Jūsu pasts ir Microsoft Outlook, tad jebkuram meilam Jūs varat izmainīt ta saucāmo "encoding":
Atvertājā meilā kliks uz View - Encoding - un izvēlēt UTF-8 un saņemtais e-mails būs lasāms :-)
Изображение

Изображение

Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 1 гость